wtorek, 10 maja 2011

witajcie

ja z dwoma słowami wyjaśnienia...

po pierwsze, to przepraszam, że ostatnio mnie tutaj nie ma... ale w niedzielę moje dziecko śpiewało: "uroczysty dzień Komunii jest największą mą radością..." i przygotowania i cała otoczka wymagała trochę mojego zaangażowania... poza tym byłam tak przejęta...

i po drugie, nie będzie narazie żadnego posta ze zdjęciami, ponieważ moje przeglądarki odmawiają współpracy... każda operacja związana ze zdjęciem kończy się wyłączeniem programu, i tak nie mogę zamieszczać zdjęć na blogu, zapisywać ich na dysku czy wysyłać załączników :(((
jeżeli któraś z Was wie jak rozwiązać ten problem, będę dozgonnie wdzięczna :)

a teraz pozdrowienia i słoneczne promienie dla każdej z Was :D

4 komentarze:

  1. Zainstaluj program antywirusowy i przeskanuj nim cały komputer!

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie cos poklilałaś ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to się kończy gdy się kury zaczyna hodować :p
    rozsiewają wirusy, nawet wirtualne:)

    możesz do mnie wpaść i wrzucić zdjęcia na bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i dziękuję za odwiedziny :)