piątek, 1 lipca 2011

wymianka z Zu

kiedyś jeszcze chyba w maju umówiłam się na prywatną wymiankę z zuzAniołem...
oto co dostała ode mnie:
herbatki gustownie zapakowane



i jeszcze jedne


i czekoladki



i skrapucho



i karteczka (miała być na wyzwanie na Skrapujących Polkach i jakieś kolorystyczne - ale oczywiście, jak wszystko u mnie na ostatnią chwilę... nie zdążyłam)


i wszystko razem z przydasiami



Mam nadzieję, że wszystko się Zuzannie podobało :)
za tydzień wyjeżdżamy na dwa tygodnie na wakacje :D
mam nadzieję, że dojdzie do mnie wszystko, co zamówiłam....

6 komentarzy:

  1. Super rzeczy przygotowałaś na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! Twoje motylki nie do pobicia!...a papiery, które wykorzystałaś w swoich pracach też uwielbiam, zawsze prezentują się elegancko... pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że piszę z profilu Kubusia, ale coś nie chce zaskoczyć na moim koncie... Chciałam dopisać, że fantastyczne są te motylki, a całość po prostu rewelacyjna. Chciałabym być na miejscu Zuzanny. ((;
    Pozdrawiam cieplutko - mama Kuby. (((;

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj... tak, tak.. te wszystkie wspaniałości trafiły do mnie! I są jeszcze piękniejsze, niż na zdjęciach :) Dziękuję Ci, Aniu, z całego serca.. mam nadzieję, że i moja paczka niedługo do Ciebie dotrze... Ściskam ciepło, buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny zestaw! Nie dziwię się, że Zuzanna jest zadowolona, kto by nie był :)
    Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i dziękuję za odwiedziny :)