poniedziałek, 19 września 2011

rocznicowa

moja koleżanka Beata lubi decydować o tym jak ma wyglądać kartka, ja też to lubię, bo nie muszę się głowić, oto jedna z tych, które wymyśliła...

EDIT: już jakiś czas temu licznik  złapały dwie osoby, justysias7000 i zuzik. Przepraszam dziewczyny, że tyle czasu, to trwało.. ale prezenciki dla Was są już przygotowane i czekają na wysyłkę. Zrobię wszystko, żeby jutro zajść na pocztę i je wysłać do Was :) mam nadzieję, że się paczuszki spodobają :)))





8 komentarzy:

  1. A ja właśnie to wymyślanie kompozycji lubię najbardziej! :D Wyszukiwanie papierków, łączenie kolorów, kwiatków.. Bardzo lubię :)
    Fajowo ułożyłaś różyczki- nie myślałam, że można je tak zostawić na druciku i będą wyglądały dobrze :) Dzięki za kolejną lekcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba wolę sama wymyślać, jak ma kartka wyglądać, bo zamawiający często są kapryśni i niby wiedzą, co chcą, a tak na prawdę okazuje się często, że nie wiedzą :P

    Bardzo mi się podoba kolorystyka tej kartki :) Ja tak samo jak ZUzanna nie pomyślałabym, że kwiatki zostawione na druciku mogą tak dobrze wyglądać! Muszę wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam tez lubie jasne wytyczne choć fakt czasem ludziska sa okropnie kaprysni :/
    a kartka jak zwykle śliczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. generalnie, to wolę jak dostanę jakieś wytyczne np. kartka ma być różowa z motylami, albo ma coś tam zawierać..
    generalnie stwierdzenie, zrób jak uważasz byle było ładnie, jakoś do mnie nie trafia i często jestem sfrustrowana... bo pytaniem jest, czy to co zrobię, będzie się podobać???
    więc lubię wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu!
    Kartka świetna!
    Piękne zestawienie kolorystyczne!
    Ciekawy pomysł z bukiecikiem róż!
    Ach... I to pudełko! Jeszcze się nie odważyłam takiego zrobić...
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, to zupełnie odwrotnie niż ja - ja wolę mieć wolną rękę ;)
    Ale karteczka wyszła Wam ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka i pomysł z bukiecikiem rewelacyjny!;)
    pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i dziękuję za odwiedziny :)