czwartek, 3 marca 2011

kolorowo

Ach, zawsze tam mam.. dumam, myślę, zaplanuję kartkę, a potem jak ją robię wychodzi inaczej...
Wy też tak macie??
Taka wyszła kolorowa, z motylkami (stemplowanymi) i kwiatkami, akurat pasująca na wyzwanie w Twórczym Pokoju, które ma treść:
"WYWOŁUJEMY WIOSNĘ -> KWIATY I MOTYLE
Zasada: dużo radości, optymizmu i kolorów. A oprócz tego na pracy obowiązkowo umieszczamy:
- kwiaty (min. 3 szt.)
- motyl (min. 1 )"




 Tutaj zostały zamieszczone kolczyki :)




Wykorzystałam cudny papier z ILSa, który wygrałam u Mumki. I mój ulubiony dziurkacz MS ze scrap.com.pl

Serdecznie dziękuję Wam wszystkim, że tu zaglądacie i życzę przyjemnego TŁUSTEGO czwartku :)

3 komentarze:

  1. jak zwykle pieknie sobie poradziłas

    p.s. tak przeszłam na dietę

    OdpowiedzUsuń
  2. ale skomplikowana kartka! ale piękna... fakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bomba;] a z planami, wizją.. to u mnie też tak .. że jak przychodzi co do czego.. aj.. ale czasem.. efekt pomimo planu a.. jest najlepszym planem b;]

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i dziękuję za odwiedziny :)