wtorek, 8 marca 2011

Tomuś

robiłam mini albumik dla Tomusia, generalnie miał być taki jak dostała moja teściowa z okazji Dnia Babci. Ale jakoś wyszło zupełnie inaczej...
Do tego tak jeszcze przez przypadek wyszło, że zrobiłam pracę, która pasuje do wyzwania Skrapujących Polek w dziale Mixed Media. Oto wytyczne: "W naszej kompozycji oprócz 3 równych ramek, musimy wykorzystać również papier oraz zastosować minimum 3 media - preparaty". No i u mnie jest: glossy accents, Perlen Pen i tusz distress Milled Lavender  (może tego nie widać, ale przyrzekam, że on tam jest na 3 w napisie "Mam 3 latka", chciałam sprawdzić jak się koloruje distressami, ale chyba mam za mało odcieni hihi, jeszcze sobie przypomniałam, że dookoła życzeń też jest tym tuszem maźnięte) i turkusowy ze scrap.
ciekawe czy się Wam spodoba...


I w dzisiejszym dniu życzę Wam dużo kreatywności i czasu na Wasze hobby, oby mężowie czy partnerzy byli bardzo wyrozumiali :) i kwiatuszków i czekoladek też Wam życzę :)
buźki

5 komentarzy:

  1. jakos mi sie skojarzyło, że Tomuś to BOLO ;-)
    hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta niespodzianka dla małego Tomusia;) I najlepszego nawzajem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny albumik!!


    wszystkiego najlepszego dziś i zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko! zaręczam, że na żywo wygląda jeszcze 100x lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna, pelna kolorów, kartka!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny i dziękuję za odwiedziny :)